2012. augusztus 22., szerda

Kagyló szett

Az egyik bizsu boltban találtam egy nyakláncot teli csepp alakú gyöngyház lógókkal. Önmagában nem tetszett, persze már akkor beindult a fantáziám, vajon mit lehetne készíteni belőlük. Így megvettem. Szerintem jól tettem :)
Eredetileg fülbevalót szerettem volna belőlük készíteni, olyan gyönyörűek lettek volna, de sajnos túl nehéznek bizonyultak, így lett egy karperec és egy medál hosszú horgolt nyaklánccal. Vannak kisebb darabjaim is, így lehet, hogy még készítek hozzájuk egy pár fülbevalót vagy egy gyűrűt.




13 megjegyzés:

Csillus írta...

Jól tetted , nagyon szép szetted lett!

Ibcsi írta...

szerintem is jól tetted, h. nem hagytad ott, nagyon szépek lettek és tudom, Neked füli nem kell, nekem annál inkább valami kagylós gyönyörűség!!! :))DDDDD Cserébe küldök Neked balatoni kagylókat!;))DD
Ami nagyon értékes, mert én gyűjtöttem! Puszillak soxor!!:))D

Maya írta...

De még milyen jó,hogy megvetted,gyönyörű köntöst készítettél nekik!!!

Erga írta...

Nagyon szép mutatós darabok lettek,gratulálok.

Orsi írta...

Igazi remekművek!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű darabok!

Ági írta...

Köszönöm, örülök, hogy nektek is tetszik :)

Lakota mágia írta...

Szuper átalakulás, csodaszép szett lett belőle!!!
:-)

Kiss Antalné írta...

Fantasztikus átalakuláson mentek át a kezed alatt!:)

Adrienn írta...

Meseszép lett!!!!!!!!!!

Ági mama írta...

Gyönyörű szettet alkottál! Gratulálok!

ICM írta...


Pain reaches the heart with electrical speed, but truth moves to the heart as slowly as a glacier.Calibrators :)

Dana Feldman írta...

The brAcelet in this set is so stunning, love your work.