2012. február 13., hétfő

Beleszerettem




Egy régi álmom vált valóra a mai posta érkezésével :)
Először a Fércművekben láttam hasonlót és fogalmam sem volt honnan szerezhetnék be hozzá alapanyagot, de aztán végre végre találtam és most úgy örülök, hogy le sem veszem :)
Egyszerű ugyan, de annál nagyszerűbb.
Ezek még csak a 12mm-es változatok, de mivel én megőrülök a nagy gyűrűkért várható majd 25mm-es kiadásban is :)
Köszönöm az inspirációt a Fércműveknek
Az alapanyagot pedig Básti Alexandrának!

7 megjegyzés:

kirszti írta...

Nagggyon állat, megfertőztél!!! :DD

Liza írta...

Hű, de jó! Ezek nekem is nagyon tetszenek!

Ági írta...

köszi, lányok :) nálam is kedvenc lett :)

Kitti írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!

Orsi írta...

Húúúú, de szuper! Erről meséltél anno a kocsiban ugye? (Már nem emlékszem hova mentünk, talán Böszibe Adrihoz. :))
De jó, hogy megcsináltad! Én is beleszerettem! :)

Ági írta...

igen-igen, amikor lefulladtam, mert Krisztinek hülyéskedtem :D

Éci írta...

Eszméletlen jóóó! :-O :)