2012. január 3., kedd

Szilveszteri szettem

Végre jutott egy kis időm fűzni. Mindenképp szerettem volna valamit alkotni magamnak szilveszter estére. Egy fekete ruhám volt, és úgy gondoltam ez a szett gyönyörűen feldobná. A piros és a kék kombinációja nagyon megtetszett mostanság, szerintem nagyon illenek egymáshoz...tűz és víz :) úgy tűnik nem feltétlenül taszítják egymást az ellentétek :)





A fülbevaló és a karkötő mintáért örök hála Mayának, akire nagyon büszkék vagyunk, mert ez volt az első publikációja a Perlen Poesie-ben (Rainbow star):) még sok ilyet kívánunk neki :)
Egy picit csaltam anyagszükséglet hiányában :)



A medált egy hosszú láncra raktam, ezt szintén Maya inspirálta :)
Köszönet mindenért!

16 megjegyzés:

Kiss Antalné írta...

Gyönyörű lett Ágica!:))

Albert Kinga írta...

Csodas! Csodas! Biztosan nagyon illett a fekete ruhahoz! Igazi szilveszteri csillogas! Hu, de tetszik! :) Es nem csak a tuz meg a viz, de meg utana a jeg is. Valami eszmeletlen!

Kitti írta...

Nagyon mutatós darab, és a színei pont passzolnak egymáshoz! :)

kirszti írta...

Tényleg passzol a kék meg a piros, nekem eddig csak türkizzel jutott eszembe, de ez a szett gyönyörű!! Azért megnéznék egy fotót, ahogy rajtad van a fekete ruha és a szett, biztos nagyon ütős volt. :))

Panka gyöngye írta...

Csodás szettet készítettél magadnak:)Viseld örömmel!

Liza írta...

Gyönyörű!

marianna /aira / írta...

Nagyon szèp,ès tènyleg egy unnepi szett!Gratulàlok!

Ibcsi írta...

Nagyon szép lett Ágica!!!!
DE: Én is kíváncsi lennék arra, hogy mutatott rajtad a fekete "kis" ruci és mellé ez a szett!!!
Biztos nagyon "dögös" volt!!!!
Pusza,pusszzzz!:)))D

Andreea írta...

Meseszep!

Ági írta...

Köszönöm, aranyosak vagytok :)
Még én sem láttam a szilveszteri képeket, de ha lesz rólam vállalható, mindenképp megmutatom :)

Orsi írta...

Nagyon szépet fűztél Ági, a nyaklánc különösen bejön!

Ági írta...

Köszi Orsi, nekem is kedvenc lett :)

Maya írta...

Gyönyörűek,örülök,hogy inspirálhattalak :))

Keka írta...

Bámulatos szettet alkottál!csodás!

Edit írta...

Gyönyörű, mutatós darab!!!!

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Pompázatos :)