2012. január 27., péntek

Első játékom...

Kedves követőim, rendszeres kommentelőim,

Egy kis játékkal szeretném meghálálni kedves szavaitokat!
Már régóta terveztem, hogy indítok egy játékot, aztán néhány napja elkezdtem bogyókat fűzni és végül összeállt a kép :) Végül is semmi konkrét oka nincs a játékomnak, egyszerűen csak: "adni jó" :) és persze itt volt már az ideje, hiszen jó ideje vezetem a blogom, picivel több, mint 3 éve.
Remélem sokak tetszését elnyeri majd a kis karkötőm - amit Orsina egyik munkája ihletett - és minél többen jelentkeztek majd.
Ha meg szeretnéd nyerni a karkötőt hagyj itt egy hozzászólást, ami tartalmazza a blogod címét. Ha nincs blogod akkor is jelentkezhetsz névvel és e-mail címmel, hogyha te leszel a szerencsés nyertes el tudjalak érni.
Jelentkezési határidő: február 3. éjfél.
Sok sikert kívánok mindenkinek! :)

52 megjegyzés:

Éci írta...

Óóóó, hát én ezt nagyon, de nagyon szeretném megnyerni!!! CSODASZÉP! :) Jujjj, de jók ezek a színek! Nagyon jó ötlet volt Ági! :) Puszi!!!

Névtelen írta...

Csudiszép és gyönyörűséges! Ki ne szeretne egy ilyen remekművet? Legyen az embernek bármilyen napja, vagy bármilyen fáradt arca vagy táskás szeme, ha egy ilyen csoda van rajtad úgyis azt nézik! még hogy az ékszer nem öltöztet! :-)
Vera voltam (nagyveronika1987@freemail.hu) :-)

Névtelen írta...

Szia Ági!

Eddig is nyomon követtem az alkotásaid, de csak most leltem rá a blogodra :)

Szeretnék én is "vesenybe" szállni a kartködőért. Nevem: Simon Renáta, e-mail: rena.simon@gmail.com

Timi írta...

Nagyon szép, színes és ötletes. Persze, hogy szeretném én is megnyerni! :-)

Pósa Andrea írta...

Nagyon tetszik! Én is szeretnék játszani.

MICA írta...

Én is játszanék ezért a jó kis karkötőért:)

nooni írta...

Nagyon ötletes! A színe pedig tökéletes :)
http://nooni69.blogspot.com/

Timi (Zelda) írta...

De jó,de jó!!!!!!!!!! örülök, nagyon Ági és csodás karkötő a nyeremény! Bogyósom úgysincs még :D ja és a jelentkezési határidő a szülinapom :D

Susu írta...

Gyönyörű ez a karkötő! És pont az én színeimben készült. ;)
Nagyon szeretném! :)
http://susubloglistaja.blogspot.com

Kritti írta...

Ó, de szépséges!!! De jó lenne megnyerni:))

Kitti írta...

Én is versenybe szállnék a karkötőért! Nagyon széép, remélem én leszek a szerencsés...:)
http://kittikincsei.blogspot.com/

Zsófy írta...

Gyönyörűűű!!!Szeretném!:)

Kaszás Ildikó írta...

Ági !!!
Nagyon nagyon szép!!!
Szívesen játszanék én is !!!

Ágnes írta...

Szia Ági!

Szeretnék én is versenybe szállni ezért a karkötőért))

Maya írta...

Nagyon gyönyörűséges bogyóskari ajándék :)) Gratulálok a blogodhoz , a sok szép munkádhoz és örülök, hogy megismertelek!!!

bandrea írta...

Nagyon szép ez a karkötő!!!

Liza írta...

Csudijó!

Magdi írta...

Már régóta tervezem egy bogyós karkötő elkészítését, na de most hátha sikerül megnyerni, mennyivel egyszerűbb lenne!! Nagyon tetszik!!!

Gabessz írta...

Nagyon tetszik!!! Én még mostanáig nem fűztem karkötőt, de most itt az ideje, hogy megnyerjem!

Andreea írta...

Gyonyoru a nyeremeny! En is beszalok :)

kirszti írta...

Nagyon nagyon nagyon széééép! :) Pont illene az Écivel közös projekt nyakláncomhoz! :))) És akkor lenne egy igazi Degyöngyös szettem :)

Ibcsi írta...

Ágica!!!
Ez a kari megint HDGJ :)DDDD lett!! Azt gondolom, igazán az én kezemre/csuklómra való!!!:))DD
Imádlak, hogy csak egyszerűen adsz, Mert "adni jó" :) és gratulálok a már ovis korú blogodhoz!!:))
Még nagyon sokáig szeretném nézegetni a gyönyörűségeid, amit +osztasz velünk!!!
PS: És hát NAGYON bízom benne, hogy én leszek a nyertes!!! Pussszz...:)D

Cimbilimbi írta...

De jó! Csuda aranyos karkötő, köszönöm, hogy játszhatok :)

Orsi írta...

Szió!
Jövök én is, ki nem hagynám! :)
Nagyon szép lett a karkötő!!! :)

Kisnyul írta...

Csodás darab! Köszönöm a lehetőséget. A blogom oldalsávjában hirdetlek.
Gyere, látogass meg, mert nálam is fut egy játék!
http://kisnyuldolgai.blogspot.com/

Névtelen írta...

Szia,csodálatos a karkötő,én is szeretném megnyerni./zolifeher@t-online.hu/Köszönöm Kriszta

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörűséges ez a karkötő! Köszönöm a lehetőséget! Hirdetlek a blogom oldalsávjában! http://bmonica23.blogspot.com/

horimarika írta...

Játszom... nem lehet kihagyni, mert nagyon szép ez a karkötő!
www.horimarikabeads.blogspot.com

Princzike írta...

Igen én is szeretném megnyerni ezt a csodaszép karkötőt:-))

Beszti írta...

Szia!
Én is szeretném megnyerni ezt a a gyönyörűséget! Köszi a lehetőséget!
beszti67@gmail.com

Liza írta...

Hű, de jó! Jöhetek én is?

Angi írta...

Szia!

Nagyon szép! Én is játszom érte :)
Angi

Csillus írta...

Gyönyörű karkötő, szívesen versenybe szállok érte!
Köszönöm a lehetőséget!

inga írta...

nagyon tetszik, sorsolj engem, lécci,lécci, lécci :)

Adrienn írta...

Szuper a karkötő! Nagyon örülnék neki!

Gyöngy-szirom írta...

Szia Ági!
Szeretnék játszani, nagyon szép kis karkötő. Köszi a lehetőséget.
Andi

Jucuska írta...

Imádom ezeket a gyöngybogyókat. Nagyon szeretnék játszani, de nyerni még jobban.

Évi írta...

Szia Ági!

Szeretnék jelentkezni a játékra :)
Gyönyörűek a munkáid!
Köszönöm a lehetőséget!

Üdv,
Évi
(aeviae@gmail.com)

Amy's írta...

Nagyon noies helyes kis karkotot keszitettel a jatekra,barki megnyeri nagyon boldog lehet vele.

Perl - Eni írta...

Szeretnék én is részt venni a játékban:)
Köszönöm a lehetőséget!

Vuca írta...

Szeretem a bogyós karkötőket, nagyon tetszenek a színei. Próbálkozom, hátha... Köszönöm a lehetőséget.

Nicole írta...

Nagyon szép karkötő lett! A színösszeállítás is tökéletes :D Eltudnám képzelni a csuklómon :)

http://nicolebeads.blogspot.com/

Vámossy Brigitta írta...

Szia!

Nagyon szép, illik hozzám.:)
Név: Vámossy Brigitta
E-mail: a301@freemail.hu
Köszi a játékot!

Üdv:
Brigitta

lapappilon írta...

szia!
jelentkezem én is

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

Éva

Maresz írta...

Csodaszép karkötő a kedvenc szineimben:)
www.mareszgyongyei.blogspot.com

Farci írta...

Köszi a lehetőséget! :))
farcialkot.blogspot.com
Nálam is fut egy játék, nézzél be hozzám, hátha... :))

Regina írta...

Szia Ági! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Gyönyörű a karkötő! Köszönöm a lehetőséget! Üdv, Regina (n.regina59@gmail.com)

Györgyi írta...

Nagyon szép körkötő. Én is jelentkezem a játékra.

Kántorné Szilvi írta...

Gyönyörű karkötő, szívesen hordanám!
Kaszilva

AnnieM írta...

Ez valami csudiszép lett! :)
Jajj, de jó lenne ha... ;)
Addig is nagyon köszönöm a lehetőséget,és meg is hirdetlek a blogomon. ;)
http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/

gyöngyblogú lány írta...

Nagyon tetszik a karkötőd (és remek ötlet a játék), én is szeretnék jelentkezni :)

Péter írta...

Nagyon szép karkötő! Szeretnék jelentkezni a játékra :) Üdv, Péter (an.peter0319@gmail.com)