2011. június 1., szerda

Country heart




One heart - Two sides :)

Pattern: Sabine Lohse

18 megjegyzés:

kirszti írta...

Kedvet kaptam hozzá! :)) Nagyon szuper, hogy két oldala van, de nekem az ezüst-lila a kedvencebbik :)

gabi írta...

Nagyon aranyos szívecske!

Cimbilimbi írta...

Nekem mindkét oldala kedvenc :) Nagyon tetszik, egyszer mintha láttam volna már ilyet megfűzve, de az nem kapott meg ennyire, szépséges!

Orsi írta...

Wow, csúcsszuper lett!

Timi (Zelda) írta...

ÓÓÓÓÓÓ, de szépek! Ilyet én is akarok! Nagyon ügyes vagy!

Ági írta...

köszönöööm :) nekem is az ezüst oldala tetszik most jobban :)

Perlen und Pinsel írta...

Very pretty!!!

Kiss Antalné írta...

Eddig nem fogott meg ez a minta, de most már nekem is kell egy!!!

Maya írta...

Nagyon jóóóóó, Ági, nagyon ötletes a két oldala!!

Edit írta...

Nagyon szép!!!!!!:)

Ági írta...

köszönöm :)

kirszti írta...

Nagyon nagyon tetszik, élőben is nagyon szuper volt, meghoztad hozzá a kedvem! :))

kirszti írta...

Ja, de ezt már írtam :D

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon aranyos szívecske,tündéri!Gratulálok!

Unicornio írta...

Fantastic! I like its!

Ági írta...

Thank you :)

Gyöngy-szirom írta...

Nagyon szépek!
Benéznél hozzám?:
http://gyongy-szirom.blogspot.com/2011/07/eletem-elso-dija.html

Éci írta...

Nagyon szép szívecske!!! :)