2011. április 3., vasárnap

Maratoni fűzés, avagy csodaságok 3 nap alatt




Kis csapatunk megint összejött, ezúttal Hajdúböszörményben. Vidám perceket töltöttünk együtt, nem mellesleg alkottunk is szépségeket :) Nagyon nagyon jól éreztem magam, és végre megint visszatért az ihlet. Imádok alkotni, és nem mellesleg titeket is lányok. Maradtam volna még egy pár napot, de majd legközelebb! :) Köszönök mindent!

Az én munkáim:


Coco chenille, pattern: Nancy Cain.


Flora, pattern: perle4u.


Saturn füli, pattern: Ann Benson.


Pattern: BB 2009 February
Thank you!

16 megjegyzés:

kirszti írta...

Én is maradtam volna még :(( Jöjjünk össze gyakrabban!!!! :D

Cimbilimbi írta...

Hú ez a kép a gyöngydömpingről csudajó! Jó, hogy visszatért a gyöngyözős kedved, remélem meg is marad :)

Timi (Zelda) írta...

Menni akarok megint!!!!!!! Nagyon jó volt, nagyon jól éreztem magam! Sajnálom, hogy hazajöttünk :D

Kiss Antalné írta...

Én is maradtam volna még!!!!

Orsi írta...

Maradhattunk volna még, bár nem sokáig bírtam volna alvás nélkül! :D
Gyönyörűeket alkottál, egytől-egyig mind csudiszép, a Cocódért pedig teljesen odavagyok!
Pusziiiiiiiii!

Adrienn írta...

Felejthetetlen hétvége volt, csodákat alkottál!

Angyal Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Angyal Erika írta...

Elképesztő gyönyörűségeket fűztetek! Nekem is jólesne néha ilyen gyöngyös társaság:)

Éci írta...

Elképesztőek a munkáid, nagyon az én színvilágom, hisz tudod. :P De már inkább a tiéd, mert az enyém hivatalosan is a türkiz-zöld :D

Ági írta...

:D
köszönök minden kedves gondolatot :) támogatom a türkiz-zöld színvilágot is :D

Gyöngy-szirom írta...

Nagyon szép a karkötő! Eszméletlen jók a színei. És ezt a gyűrűt néztem Timinél is! Köszi, hogy láthatom közelebbről is!

Ibcsi írta...

Kicsi Ágica! Csatlakozva az előttem szólóhoz nekem is a kari + a gyűrű jön be! Valami fantasztikusak! Persze a többi is nagyon szép, de tudod: engem a karkötőkkel lehet levenni a lábamról! És az a hernyó szuper! Ügyes voltál nagyon !
/Biztos hatott Rád a melletted ülő "géppuskakezű"!/ Bocsi;))DD Ezt "csak" az anyai büszkeségem írja! Jó téged újra kicsit többször látni... Pusszz...:)))DD

Ilona írta...

A Coco színei nagyon látványosak, egyébként gyönyörű a többi munkád is!

Ági írta...

köszönöm :)
Ibcsi, olyan aranyos vagy :) örülök, hogy tetszenek a munkáim. igen..nagy valószínűséggel hatással volt rám a géppuskakezű kicsi lányod :D puszillak :)

Maya írta...

Gyönyörűségesek, Ági, mind egytől egyig feltűnőek és szépségesek!!
Visszamennék/ maradtam volna még, én is :))

ZoknisPanka írta...

Hű de gyönyörűek, a Coco a kedvencem. :) Ha van kis időd,nézz be hozzám, játssz velem. :)