2011. január 24., hétfő

Anditól kaptam



Köszönöm! :) Egyszer már kaptam egy ilyen díjat, ha jól emlékszem, de az biztos, hogy írtam magamról 7 dolgot. Most írok még egyszer, azóta már biztosan megváltozott bennem sok minden, így némileg a lista is változni fog :)
1. Imádok repülni.
2. Elkezdtem naplót írni az érzéseimről.
3. Mostanában sajnos elkerült az ihlet, de mindent megteszek azért, hogy gyönyörű ékszereket készítsek.
4. Szeretek szappanbuborékot fújni :)
5. Nagyon várom már a tavaszt, de ami a télből hiányozni fog, az a csizmácskám lesz :)
6. Decemberben sütöttem életem első mézeskalács adagját (nagyon finom lett:).
7. Alig várom, hogy elkezdődjön a következő félév az egyetemen és a barátaimmal lehessek és persze, hogy menjünk a csapattal "kaulázni" :D

A díjat a DeGyöngyös kis csapatunk tagjainak szeretném továbbadni :)

5 megjegyzés:

kirszti írta...

:) aranyos vagy, köszi (ne haragudj, hogy nem fogom kirakni) :)) kaulahiányom van már nagyon!!!

Maya írta...

:) de aranyos vagy :)))

Kiss Antalné írta...

Gratulálok!

Orsi írta...

Köszi, drága vagy!!! Menjünk kaulázni!!!!! :D

Mili írta...

Köszi Ági édes vagy, de tudod hogy én sem adom tovább már ezeket a díjakat, de azért persze hogy jól esik.