2010. december 5., vasárnap

Gyöngyös Mikulás








Újabb gyönyörű délutánt töltöttünk együtt a csajokkal :) Pár hete mindenki húzott egy nevet, és a cetlin lévő emberkének készített ajándékot. Én Mayácskát húztam, a bronz-arany szettet készítettem neki a kutyusos dobozkával nagyon nagyon sok SZERETETTEL! :) és vmi véletlen folytán ő pedig engem húzott, így kaptam tőle ezt a csodaszép hosszú nyakláncot és ezt a gyönyörűséges gyűrűt :) imádom, köszönöm!!! nagyon!!!
Mikor ajándékozunk újra? :D
Azt is megörökítettük, hogy ki mit alkotott, nagyon ügyesek vagyunk csajok :)) nagyon tetszett mindenki munkája! :)
Csajszikák jobbról balra: Mili, Éci, Maya, Orsi, Timi, Kirszti, Ari, Én :)

8 megjegyzés:

kirszti írta...

Mikor húzunk? Holnap!!! És ahhoz megint mindannyiunknak találkozni kell valahol egyszerre :D De jó lenne!

Maya írta...

Jó lenne megint húzni :))
Ági én is nagyon-nagyon köszönöm a csodaszép ajándékokat és a kutyás dobozkát is (a szívem csücske:)

Ági írta...

nagyon szívesen :) csak a masni kicsit kajla lett rajta :) majd ragaszd oda :)

Orsi írta...

Jajj, nagyon szuper volt, csodás ajándékokat készítettetek egymásnak, és milyen vicces volt, hogy egymást húztátok! :D
Húzzunk-húzzunk újra, aztán meg talizzunk!!!

Ibcsi írta...

Aztaa.. Ágica!!! Szuper mind a 2 ajándék!! A Miki sapis kutyus 1 tündér! És olyan gyönyörűséges, ami benne volt! Na de az se kutya, amit Te kaptál! Hát mondom: irígy vagyok.. :))DD

Zelda írta...

Csodás volt! Újra, újra! Remélem ízlett a gesztenye

Ági írta...

óóóó, nagyon fincsi volt, azt is nagyon köszönöm, kedvesek vagytok nagyon :)) rászoktattatok a sült gesztenyére :P

Maria írta...

Csodálatosak, egyik szebb, mint a másik!