2010. augusztus 17., kedd

Óriási szépség




Ennek a gyűrűnek a története ott kezdődött, amikor először fűztünk együtt Milivel kaptam tőle egy nagyon szép kabosont süthető gyurmából. Tegnap kedvet kaptam a befoglalásához, de akkor még úgy volt, hogy medál lesz belőle, aztán elkezdtem gondolkodni minek lehetne még elkészíteni, hogy ne mindig csak medálokat gyártsak. Aztán ráraktam a kezemre..és..hát..szerelem volt első látásra :) (hm..nagyon sokszor szerelmbe estem már a nyáron:D). Annyira szeretem az ilyen hatalmas gyűrűket, le sem tudom írni mennyire tetszik. Azért fényképeztem le a kezemen is, hogy lássátok..valóban elég méretes példányról van szó :) 3,5cm az átmérője.
Köszönöm Andi ezt a szépséget :)

11 megjegyzés:

Mili írta...

Nagyon jó lett Ági, ha nálam marad biztos medál lesz belőle, de így igen csak egyedi feltűnő gyűrű lett belőle!

BéKata írta...

Jól tetted, hogy gyűrűt készítettél belőle, istenien áll a kezeden!!!!

Pósa Andrea írta...

Szép a kaboson önmagában is, de így befoglalva gyönyörű. És tök jó, hogy gyűrű lett belőle.

Maya írta...

Ági ultra brutális, és jól áll neked!!!

Ági írta...

örülök, hogy tetszik :) kicsit féltem a reakcióktól, mármint nem a szépségét vontam kétségbe (Andié az érdem), hanem, hogy gyűrűt csináltam belőle :D már fel is avattam :) nagyon jó.

Éci írta...

Brutális gyűrű, jól áll neked tényleg, igaza van Mayának :)

Kiss Antalné írta...

Nagyon szépséges! A kaboson és a befoglalás is!

Orsi írta...

Hú Ági, állat! :D

Laura Kamilla Fairy írta...

Szerintem is szép lett, és merészen óriási:)

Léna írta...

Szia Ági!

nagyon tetszik, egyszerű és mégis különleges! :-)

Albert Kinga írta...

Hjuuuuuj...ez gyönyörűűűű...de elfogadnám...imádom az ilyen óriási gyűrűket! Fantasztikus! Egészen levett a lábamról!