2010. július 14., szerda

Minek nevezzelek?



Nagyon tetszik már egy ideje ez a minta, de most végre sikerült megfűzni. Fűzés közben elfogyott a kékes-lilás gyöngyöm, de itthon nem tudtam beszerezni, és ezt Debrecenben vettem. Mayácska ugyan próbált nekem segíteni :) (köszönöm, te drága :*) de aztán úgy alakult, hogy fel kellett mennem Pestre. Úgy gondoltam akkor már összekötöm a kellemeset a hasznossal :) így ellátogattam a Gyöngyszigetbe és a Gyöngykuckóba. Mióta fűzök (kb. szeptembertől) még nem jártam fent és minden vágyam volt eljutni az ottani gyöngyösboltokba...és most sikerült...amit ott láttam..hmm..szavakba nem önthető :) aki járt már Pesten tudja miről beszélek. Nekem ez olyan csodálatos élmény volt, de tényleg, mert itthon sajnos nincs ekkora választék, és hiába a webáruházak, teljesen más bemenni a boltba és ott megtapizni, megcsodálni gyöngyök tömkelegét. Csak egy pár dolgot terveztem venni, de gondolom mondanom sem kell, hogy 90%ban eltértem a listámtól :D

Eredeti minta: Bead & Button
A segítséget pedig köszönöm Dragonyssnak :)

9 megjegyzés:

Mónika írta...

Nagyon szép lett.Gratulálok

Éci írta...

Szép munka! :)

Cirelin írta...

A karkötő szuper lett, és gratula a pesti élményhez! :)

Ibcsi írta...

És minek nevezted? Viharos tenger, vagy vad hullámok? Nagyon szép. És örülök én is a pesti lelőhelyek élményeinek! :D

kirszti írta...

Nagyon jól sikerült, szuper kari :)

Maya írta...

Marha jó ez a kari, tényleg olyan haragos tengerre emlékeztet, örülök, hogy kaptál olyan gyöngyöket!!!

Szikati írta...

Teljesen megértelek!! Én rendszeresen járok a Gyöngykuckóba, és hasonló problémákkal küzdök. Egy valamit szándékozom venni, és végül a fél üzlettel felpakolva érkezem haza. Különösen nagy a japán gyöngy kínálat, és miután rendszeresen megkapom a hírlevelüket, mindig friss infóval rendelkezem az újdonságokról.
A karkötő csodás lett, gyönyörű a színe!

Ági írta...

Köszönöm mindenkinek! Aranyosak vagytok :) Még nem tudom minek nevezem, leginkább karkötőnek :D Anyukám szerint jégcsapokra emlékeztet :) ..akkor talán jeges tenger :))

Orsi írta...

Csodaszép lett Ági, és az blugrucid is tetszik! :)