2010. július 5., hétfő

Capricho



PATTERN: Unicornio, thx!

10 megjegyzés:

Cirelin írta...

Szuper a karkötő és gratula a diploma osztóhoz! :) A diploma osztós medál is szuper, és abban a szökőkútban, ami mögötted van jópár éve krumplit kerestem gólyatáborban. :D

Ági írta...

köszönöm :) Igen..jó móka a gólyatábor :D

Éci írta...

Nagyon szép lett!

Léna írta...

Nagyon tetszik!

Maya írta...

Nagyon klassz!!!

Ibcsi írta...

Ági! VÉGRE tudok Neked is kommentelni! Eddig nem sikerült, pedig próbálkoztam volna! DE ami késik, nem múlik, gyönyörűek a munkáid, ez a mostani+ szuper! Nekem NAGYON bejön! Gratula! Mindenhez! :)))

Ági írta...

jaj de jóóó, köszönöm :)

kirszti írta...

Ági, még nem is írtam, hogy ez mennyire tetszik (pedig hidd el, akartam, csak az agyam egy szita) :D nagyon jó lett!

Orsi írta...

Csodaszép lett, Ági! Ügyi vagy!

Mili írta...

Nagyon jó lett Ági!