2010. április 7., szerda

Egy újabb horgolt

Majdnem ékszerkészítő pályafutásom eleje óta tetszik ez a karkötő, és most, hogy megtanultam horgolni készítettem egyet magamnak.
Mostanában csak horgolok és horgolok :) lassan elfelejtem hogy néz ki a damil :) egy-két munkám befejezése/fényképezése még várat magára de azokat is megmutatom majd :)

I like this kind of bracelet since the beginning of my "beadweaving career" and now that I have learnt how to crochet I made one for myself.
These days a keep crocheting all the time :) I have almost forgotten how line looks like :) Some latest projects are coming soon :)

7 megjegyzés:

BéKata írta...

Ez isteni, nagyon tetszik!!!

Liza írta...

Ez a kari nekem is régi álmom, asszem hamarosan neki is fogok :)
A Tied csudiszép!

Maya írta...

De jóóó lett, Ági, és a pillangóid is aranyosak :-))

Ági írta...

köszönöm, köszönöm :) aranyosak vagytok, úgy szeretem amikor kommenteltek :$ :)

Ági mama írta...

Nagyon szép lett! Ügyes vagy!!

Panka írta...

Szépppp!
Pont én is ilyen formájút horgoltam, csak török, bég szerelékeznem kell, és mutatom... :)

Meretei Andrea írta...

Na ez az a karkötő (és a hasonló nyaklánc) ami miatt nagyon sajnálom, hogy nem tudok horgolni:(
Gratulálok, nagyon szép lett!