2010. április 13., kedd

Díj


Mayácskától kaptam a díjat :) köszönöööööm :) nem tudom ki nem kapta még meg, mert már elég sok blogon láttam, úgyhogy nevet nem is írok, akinek nincs még annak adom :)
...még jó, hogy Kirszti felhívta a figyelmem rá, hogy nem válaszoltam a kérdésekre :D szóval most pótolom :)

Szabályok:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.(jaj nee...6 másik blogot...akkor olyanok kapják, akiknek már van:D) : Maya, Orsika, Kirszti, Éci, Ari, Timi

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
Név:Vass Ágnes
Becenév: Ági, Ágika, Ágica :)
Lakhely: Miskolc/Debrecen
Magasság: 165 cm
Névnap: január 21.
Foglalkozás: tanulok :)
Testvérek: László pajtás :)
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, francia, eszperantó
Gyűjtemény: gyöngyök, gyöngyékszerek, drótos ékszerek, gyurmaaaa, agykontrollos könyvek/videók/hanganyagok
Kedvencek: Dávid :), angol, napsütés, tae-bo, Marika :), agykontroll forever :D
Cipőméret: 40
Zsebpénz: egyre több :)
Álom: csudijó munkahely egy csudiszép országban, nagy család, gyöngyös karrier :)
Háziállatok: van 2 halam az akváriumban :D

6.Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
A díjat Mayától kaptam :)

3 megjegyzés:

kirszti írta...

És válaszolgatni a kérdésekre ki fog? :D sürrrrgősen pótold!

Ági írta...

úúúúúú tényleg :D

Zelda írta...

Köszönöm a díjat :)