2010. március 25., csütörtök

Az első horgolt nyakláncom / My first crochet necklace

Tádááám :) Végre megtanultam horgolni...sok időbe telt, úgy 2-3 hónapba, sehogy sem akart menni, pedig próbáltak tanítani egy páran :) akiknek nagyon köszönöm. Végül Emőkétől kaptam egy bal kezes segédletet, amit alaposan tanulmányoztam és íme a végeredmény :)
Most úgy érzem nagyot léptem előre, és hogy még nagyobb legyen a lépés elhatároztam, hogy angolul (is) folytatom a blogírást :)

...and finally I managed to come over the difficulties occurring at the beginning of my "crochet period". It took me 2-3 months to learn the technique. In this period my fellows tried to teach me how to crochet and Emőke sent me an e-mail containing pictures for left-handed showing the technique step by step...and my necklace is the outcome :) Thank you!
Now, I think that this is a big step forward and to make it even bigger I decided to continue writing my blog in English (besides Hungarian).

10 megjegyzés:

Cirelin írta...

Szuper lett, graula a horgolás elsajátításához! :)

Maya írta...

Ügyiiii vagy!! Nagyon jóóóó!!!!

kirszti írta...

Szép lett, ügyi vagy :)

Léna írta...

nagyon szép!! :)

Ági írta...

köszönööööm :)

Timi írta...

Nagyon ügyi vagy! Elvileg én is most tanulgatom, de jó, hogy pozitív példa van előttem :)

Ági írta...

ha a 3 hónap pozitívnak számít :D de az a lényeg, h. egyszer sikerül :))

Orsi írta...

Ügyi vagy!!!!

BéKata írta...

Gratulálok, azt hiszem, ha száz évig élnék, sem tanulnék meg horgolni, próbáltam már, nem látom át... úgyhogy mindenkire csodálattal nézek, aki képes rá!!!!! :-)

Zsófi(a) írta...

Üdv a horgolósok között :-)
Nekem is három hónapba telt, úgy látszik ez a kritikus idő :)