2010. február 27., szombat

Tavaszi ajándékom Pankacsnak



Játszottam Krisztánál :) Ez lett az eredménye. A héten célba ért, Pankacsnak küldtem egy kis tavaszcsalogató ajándékot. Nagyon örült neki, én meg annak örülök, hogy ő örült :)
Furcsa volt, hogy egy másik blogon láttam az én munkámat :)) hiszen ez volt az első játékom :) De majd hozzászokom, mert nagyon szeretek ám játszani :)
A képet Pankacstól lopiztam (köszi) , mert ezek olyan jól sikerültek, meg kellene tanulnom már fényképezni is :)

4 megjegyzés:

N Zsuzsa írta...

Nagyon szép!!

Panka írta...

Köszönöm itt is! A barátnőm világosított fel, hogy ez egy életfa. Még a végén veszek a webshopjából drótot (a gyöngyudvarból), és én is alkotok majd ajándékképpen ilyen különlegességet.

Szóval még ha valóban jók lennének a képek... a fehéregyensúly nem jó, a fekete háttér miatt kellett volna állítanom, de az csak a számítógépen látszott, és éjjel már nem akartam újrafotózni... akkor meg vaku kellett volna, vagy valami egyéb nyalánkság...
De azért megtisztelő, hogy a képeimet használod! :)
Pussz!

Ági írta...

Nagyon szívesen :)
Sztem szépen kiemeli ez a fekete háttér. Szóval mindenképpen jobbak mint amiket én csináltam :)

Ági mama írta...

Nagyon szép ajándék!!