2010. február 4., csütörtök

Régi munkák új formában

Ez a kis karkötő nyakláncnak készült, de mivel sokáig nem találtam hozzá ilyen ezüst kását, hogy befejezzem abbamaradt a gyártása :) De most előbányásztam az egyik dobozomból és mivel egy ideje már szeretnék memória drótos karkötőt, így ez lett belőle kis virágos dísszel, ami meglepő, mert eddig nem nagyon kedveltem a karkötőket, de mostanában egyre többet gondolok rájuk :)

A bogyók már régebben elkészültek, aztán nem rég láncra kerültek, de még hiányzott valami...ma végre befejeztem.

3 megjegyzés:

Mónika írta...

Gyönyörűek lettek. Gratulálok

Maya írta...

De szépek!! Nekem különösen a karkötő tetszik, olyan kis bájos azokkal a virágokkal!!

Ági írta...

köszönöm :) az nekem is most a kedvencem lett, a lánc meg ugye élőben szebb, lehet, h. átalakítom, egy kicsit kevés sztem.