2010. február 20., szombat

Mit olvasok?

Orsika játékra hívott:

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?
Kőszívű ember fiai...borzalmas volt, és hosszú. Szerintem ez nem általános iskolásoknak való olvasmány.

2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?
Az agykontroll könyvek bármelyike, valamint a Twilight részek.

3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?
Nem, nem szeretem az ilyen könyveket és a horror filmeket sem.

4. Mit használsz könyvjelzőnek?
Egy kis darab papírt, papírzsepit, de Garfieldos könyvjelzőre is volt már példa :) Persze nemsokára elkészül a saját kis könyvjelzőm.

5. Mikor szoktál olvasni?
Általában lefekvés előtt vagy a buszon Miskolc és Debrecen között :) Amikor a Twilightot olvastam...egész nap :))

6. Mi volt az első könyved, amit olvastál?
Erre már nem emlékszem, valószínű, hogy egy mesekönyv volt vagy egy enciklopédia gyerekeknek, amiket nagyon szerettem kiskoromban.

7. Puha kötésű, vagy kemény fedeles?
Mindegy, a tartalom a lényeg.

8. Mit olvasol most?
John Field: Psycholinguistics (szakdogához)

9. Hányadik oldalon jársz?
75

10. Rajta hagyod a kezed nyomát a könyvön? (Belefirkálsz, tönkreteszed véletlenül, leeszed...)?
Nem szeretek összefirkálni / tönkretenni egy könyvet sem, de ha könyvtári a könyv egy-két dolgot aláhúzok benne ceruzával, ha már előttem is így tettek. Egyébként kifejezetten vigyázok a könyvekre, nem szoktam evés közben olvasni, így elkerülhető, hogy leegyem :)

11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy címe az elolvasásában?
A címe néha igen. Persze jártam már úgy, hogy vettem egy könyvet mert nagyon megtetszett a címe egy könyvnek aztán katasztrófa volt a tartalma, a mai napig nem fejeztem be :)

12. És az oldalszám?
Egyáltalán nem.

13. Hátralapozol, hogy tudd mi lesz a vége?
Nem, nem szeretem lelőni a poént :)

14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?
Igen.

15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset?
Nem.

16. Eladod/elajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk?
Soha, az csak az enyém :)

17. Még a buliba is magaddal viszed az aktuális olvasmányodat, vagy csak otthon olvasol, vagy esetleg más meghatározott helyen?
A buliba?:D Erre egy határozott nem a válaszom :) Általában itthon olvasok, vagy a koliban, és a buszon.

18. Tényleg olvasol a mosdóban?
Nem szoktam.

19. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod a megvett/megveendő/elolvasott könyveket, vezetsz olvasónaplót?
Nem vezetek semmilyen listát, esetleg néha felírom egy cetlire a címet, amit általában mikorra aktuális lenne nem találok :)

+1: Még valami hendikep?
Nem szeretek könyvet kölcsönadni, mert eddig mindig történt vele valami, mire visszakerült hozzám.

Petrát szeretném játékra hívni.

Nincsenek megjegyzések: