2010. január 13., szerda

Kreatív blogger díj

Újabb díjat kaptam...juhú :) Először Orsitól kaptam, aztán pár napja Anditól, nagyon köszönöm nekik, meglepődtem :) és ne haragudjatok, hogy csak most tudtam kitenni...vizsgaidőszak.

A szabályok:

* kiteszem a logót a blogomba
* belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
* megnevezek 5 blogot
* belinkelem a blogokat
* üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.

7 dolog rólam:

1. 3 városhoz is kötődöm :) Miskolcon születtem és ott is lakom (leginkább hétvégenként), Debrecenben egyetemista vagyok, imádom ezt a várost, hétköznapokon általában itt vagyok. Az elmúlt 2 év nyarának nagy részét pedig Bp-n töltöttem...dolgoztam :)

2. Angolt tanulok, teljesen odáig vagyok ezért a nyelvért...

3. ...csakúgy mint a gyöngyfűzésért :) Még fél éve sincs, hogy komolyabban elkezdtem foglalkozni a gyöngyökkel, de el sem tudom képzelni a jövőm nélküle. Sokat köszönhetek Audreynak és a füzetkéinek és a debreceni gyöngyös lányoknak :)

4. Otthon van egy 80 literes akváriumom, régebben rengeteg hal volt benne (már amennyit a kapacitás engedett:) de mostanra kicsit el lett hanyagolva, mert már csak 2 halacska úszkál benne. Tervben van az újratelepítés, de a gyöngyök miatt most csúszik minden :)

5. Nagyon szeretek vezetni a család kis drágájával :)

6. Szeretem az Alkonyatot, bár nem vagyok nagy fan, de az első két könyv nagyon tetszett, a többi is fog biztosan. A 3. rész is megvan már...angolul, hogy összekössem a kellemest a hasznossal :) Ennek is csúszik az elolvasása...most a vizsgaidőszak miatt, egyébként pedig a gyöngyözés miatt :))

7. Elvégeztem az agykontroll tanfolyamot :) azóta megváltozott a hozzáállásom mindenhez (vannak persze rosszabb napjaim néha :)) és annyi megdöbbentő dologgal találkoztam és tapasztaltam is, hogy úgy gondolom mindenkinek meg kellene ismernie ezt a tudást.

Akiknek tovább szeretném adni a díjat:
Maya
Éci
Orsina
Kirszti
és Niro

5 megjegyzés:

kirszti írta...

Neked is köszönöm szépen :) Korábban Orsitól megkaptam, úgyhogy a blogon ott az én 7 fontos dolgom. Amúgy az Alkonyat felém is nagyon menő, már olvastam a harmadikat (meg az összeset angolul, úgyhogy tudom, mi lesz a vége, de nem mondom meeeg) :)

Ági írta...

ne is mondd, mert azt nem szeretem ha vki elárulja előre :D

Maya írta...

Köszi, hogy rám gondoltál, én is több oldalról megkaptam a díjat, egy évvel ezelőtt már leírtam a dolgaimat, de mostmár összeszedem magam és megnézem mi változott azóta :-)

Orsi írta...

Köszönöm szépen, aranyos vagy! Az agykontroll érdekes dolog lehet, az angolt meg én is imádom! Ha nem gyökereződnék annyira ide, tuti kiköltöznék vmi angol nyelvterületre, ahol ezt a nyelvet hallanám magam körül mindenhol, és nekem is ezt kellene használnom! :)

Niro írta...

Köszönöm, korábban már én is megkaptam ezt a díjat és írtam magamról néhány dolgot, de majd lehet, hogy újra megteszem :-)